zondag 12 mei 2013

mijn top 5 hm bikinitopjes.

Heee,,

Het is best lang geleden dat ik iets geplaatst heb, sorry.
Vandaag wil ik mijn top 5 bikini`s laten zien van hm.
klik hier voor de hm site.


klik op de afbeelding om hem te vergroten.


bikini 1  :
prijs : 14,95
hoeveel printen/kleuren : 1
mijn mening : Een mooie bikini door het dipdye effect, een speciaal effect.
wat zegt hm :
Een gevoerde, strapless bikinitop met uitneembare vullingen en franje met dipdye-effect voor. De top heeft siliconenrandjes boven en strikbandjes op de rug met metalen hangertjes aan de uiteinden



bikini  2 :
prijs : 4,95
hoeveel printen/kleuren : 3: zwart, abrikoos en print blauw.
mijn mening : Ik hou van zwarte bikini`s. Je kan het dragen als je bruin bent en als je nog moet bijkleuren.
wat zegt hm :
Een bikinitop met uitneembare vullingen, decoratieve franje voor en strikbandjes in de nek en achter met kralen aan de uiteinden.


bikini : 3
prijs : 14,95
hoeveel printen/kleuren : 1: groen met goud
mijn mening : Groen staat ook mooi met bruin en als je nog bleek bent. Deze bikini heeft een extratje door de gouden details.
wat zegt hm :
Een gevoerde bikinitop met bandjes en metalen decoraties voor, uitneembare vullingen en baleinen aan de zijkanten. De top heeft afneembare strikbandjes met metalen decoraties aan de uiteinden en een sluiting achter.


bikini :  4
prijs : 14,95
hoeveel printen/kleuren : 3: poederroze, blauw designe, roze designe
mijn mening : z'n draai in de bikini, vindt ik ook echt heel mooi. Ik weet dat ik de hele tijd mooi dit mooi dat schrijf maar ja..... srry.
wat zegt hm :
Een bikinitop met voorgevormde, gevoerde cups met beugel, baleinen aan de zijkanten en een siliconenrandje. De top heeft een sluiting achter en afneembare strikbandjes in de nek met kralen aan de uiteinden.

bikini : 5
prijs : 4,95
hoeveel printen/kleuren : 1 zwart
mijn mening :  De Americaanse vlaggen trend op je bikini nice.
wat zegt hm :
Een geheel gevoerde bikini met een geprint dessin. De triangeltop heeft uitneembare vullingen en strikbandjes op de rug en in de nek. De slip heeft strikbandjes aan de zijkanten.


Hopelijk vonden jullie het een beetje een leuk artiekel.
wat is jou favo van de 5?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten