maandag 8 juli 2013

essence favorieten.

Hee,

Vandaag wil ik mijn essence favorieten met jullie delen. Ik gebruik in mijn dagelijkse routine geen essence producten zoals jullie gezien hebben maar toch leek het me leuk om ze even te delen. Goed hoeft niet altijd duurt te zijn. Ook wil ik voordat ik begin even zeggen dat ik alleen maar gezichtspoeder gebruik (toevallig van essence) voor een feestje, geen blush, concealer ect. dus weet ik ook niet of het fijn is. Ook heb ik alles uit het vaste assortiment gekozen omdat je er anders niets tot weinig aan hebt. Zelf heb ik ook niet alles uit het essence schap getest maar dit wel en dit vindt ik erg fijn. De mascara`s laat ik later zien in mijn mascara favorieten.
lipgloss:
















ogen:
helaas nog nooit essence oogschaduw gehad, moest snel veranderen dus.





















gezicht:



















nagels:
Ik vindt alle nagellakjes van essence fijn maar dit is een voorbeeld van een lakje.


















kwasten etc.:



















Wat zijn jou essence favorieten? En wat zou je graag willen proberen?
Hopelijk vonden jullie het leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten